יום רביעי, 14 במרץ 2012

מתחילים...

קצת מהססת, קצת חוששת, מפחדת מהכתיבה ומהפומביות אך יודעת שאני צריכה לעשות את הצעד הראשון, לשבור את קיר הפחד ולהתקדם קדימה הרי לשם כך נרשמתי למגמה זו. לעזוב את החשש שיש לי, "המהגרת הדיגיטלית", ולנסות יותר. לצאת מהקיבעון של הגישה המשמרת שרוצה לשמור על צורתו ואפיוניו של החינוך ולעבור לגישה המעצבת לפיה הטכנולוגיה היא מנוף משמעותי לשינוי פני החינוך (סלומון, 2000). כבר במהלך הסמסטר הראשון הבנתי את חשיבות השינוי שאני אישית צריכה לעבור וכמובן שמערכת החינוך כולה. אני עדיין בתהליך עצמו אך כבר מיישמת הרבה מהרעיונות והיישומים שלמדתי בעבודתי בבית הספר. אני מקווה שאדע והצליח להוביל גם את המורים העובדים איתי לעבור ולשנות את גישתם בהוראה.
כשהתחלתי לכתוב פוסט זה לא היה לי רעיון מוגדר, אך כבר במהלך הכתיבה, להפתעתי, הבנתי שיש לי כיוון, אני כל הזמן חושבת ומנסה להעביר את בית ספרי (ואני יודעת שיש עוד רבים כמותו) משלב הגישה המשמרת לגישה המעצבת. בבלוג זה, אני חושבת, אנסה להבין, לבדוק ולתאר מהי הדרך להטמעת התקשוב היעילה ביותר. קצת יומרני, לא? אנסה.

2 תגובות:

  1. איריס יקירתי,
    כתבת שאת מנסה להעביר את ביה"ס בו את עובדת, מגישה משמרת לגישה מעצבת.יהיה מעניין לראות איך זה מתקדם. מצפה לקרוא את הפוסטים הבאים!
    לימור

    השבמחק
  2. לימור,
    תודה על תגובתך, מקווה שאוכל להראות ולהעביר במילים את הצלחתו של התהליך :)

    השבמחק