יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

רפלקציה אישית



זהו, הסתיים הסמסטר השלישי, חג סוכות הגיע, ואני כותבת את הרשומה המסכמת. כפי שכתבתי בעבר הכתיבה בבלוג לא תמיד היתה קלה, חיפוש אחר נושא, מקורות, הכתיבה עצמה והעלאת התוצר לרשת היוו בפני אתגר לא קטן.
עם הזמן, המשימה הפכה לקלה יותר, היו לי הרבה רעיונות והכתיבה עצמה זרמה. בחודש האחרון הרגשתי שהתדירות גבוהה מידי ולא תמיד היה לי רעיון טוב לבלוג. המשימות הרבות שקיבלנו במהלך סמסטר הקיץ ומטלות הסיכום כולל המבחן דרשו ממני השקעה רבה של זמן והכתיבה בבלוג, לאחרונה, נדחתה כמעט עד הרגע האחרון...
הייתי מעדיפה שתדירות הכתיבה בבלוג תהיה יותר לבחירה אישית של הכותב, אך יחד עם זאת,  אני חושבת שהכתיבה (על אף היותה חובה במסגרת הלימודים) נתנה  לי בכל שבוע מבט נוסף ורפלקטיבי את הלימודים והעשייה האישית שלי בבית הספר.
כתבתי הרבה על הלימודים במכללה, הקורסים השונים וחווית הלמידה ובנוסף, כתבתי גם על  הכנסת בית הספר בו אני עובדת לתוכנית תקשוב בצורה מערכתית הכוללת תקשוב הכתות, בניית השתלמויות והדרכות למורות והפיכת התקשוב לשפה אחידה בבית הספר.
הלימודים כמעט בסופם, נשאר עוד סמסטר אחד אך בנוגע להטמעת התקשוב בבית הספר אנו בתחילת הדרך.

  
 שנה הלימודים הנוכחית רק החלה והדרך עוד ארוכה אך מלאה ברצון טוב ומוטיבציה מצד כל הגורמים השותפים לעשייה החינוכית המתוקשבת בבית הספר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה